Waterige plaatjes - Reisverslag uit Bali, Indonesië van zoe Beek - WaarBenJij.nu Waterige plaatjes - Reisverslag uit Bali, Indonesië van zoe Beek - WaarBenJij.nu

Waterige plaatjes

Door: Zoë

Blijf op de hoogte en volg zoe

15 Oktober 2008 | Indonesië, Bali

Soms gaan we een paar nachtjes naar het Zuiden. We slapen dan in een hotel en ik wordt steeds beter in het handdoekvouwen met gekke bekken trekken.
De laatste keer kwamen we daar Nico tegen die samen met Kadek de hond Jimmy aan het uitlaten was. Maar de enige van die drie, die wij uitgelaten in het water zagen en die met zand aan het gooien was, was Nico zelf.
En verder hebben we hier heel veel water. Water van de zee, water in het zwembad en nu ook met tijden water uit de hemel………..heel veel water en dat moet ook want het is hier heel erg heet aan het worden.

• 15 November 2008 - 16:25

Jan Van Adrichem:

Eindelijk een reactie uit Amersfoort. Een paar keer kon ik niet op de website komen, maar nu wel. Wat een verhalen! En dan die foto's erbij.
    Dat prachtige tweede huis van jullie, al die ceremonies, de school.
    Zoë, kan je al goed de taal van Bali spreken en lezen? Het zal wel Balinees zijn en dan ook nog Indonesisch.
    Wat een ervaringen! Welk kind krijgt zo'n kans. Jij!
    Liefs voor jou, mama en papa

• 25 November 2008 - 18:23

Leoniek:

heeyyy Zoe
    hoe is het daar????
    hier gaat het heel goed
    hoe gaat het bij jouw op school????¿¿¿¿
    bij ons goed
    doeiiiiiiii
    en ik hoop dat je weer snel terug komt
    groetjes leoniek