Waterige plaatjes - Reisverslag uit Bali, Indonesië van zoe Beek - WaarBenJij.nu Waterige plaatjes - Reisverslag uit Bali, Indonesië van zoe Beek - WaarBenJij.nu

Waterige plaatjes

Door: Zoë

Blijf op de hoogte en volg zoe

15 Oktober 2008 | Indonesië, Bali

Soms gaan we een paar nachtjes naar het Zuiden. We slapen dan in een hotel en ik wordt steeds beter in het handdoekvouwen met gekke bekken trekken.
De laatste keer kwamen we daar Nico tegen die samen met Kadek de hond Jimmy aan het uitlaten was. Maar de enige van die drie, die wij uitgelaten in het water zagen en die met zand aan het gooien was, was Nico zelf.
En verder hebben we hier heel veel water. Water van de zee, water in het zwembad en nu ook met tijden water uit de hemel………..heel veel water en dat moet ook want het is hier heel erg heet aan het worden.


Voor een vakantiehuis in Indonesië zie onze villa ‘s in Noord Bali http://www.bali-beach-villa.com/ & http://www.balivilla.nl/ en verhalen over Bali http://balivillalovina.blogspot.com/

  • 15 November 2008 - 16:25

    Jan Van Adrichem:

    Eindelijk een reactie uit Amersfoort. Een paar keer kon ik niet op de website komen, maar nu wel. Wat een verhalen! En dan die foto's erbij.
    Dat prachtige tweede huis van jullie, al die ceremonies, de school.
    Zoë, kan je al goed de taal van Bali spreken en lezen? Het zal wel Balinees zijn en dan ook nog Indonesisch.
    Wat een ervaringen! Welk kind krijgt zo'n kans. Jij!
    Liefs voor jou, mama en papa

  • 25 November 2008 - 18:23

    Leoniek:

    heeyyy Zoe
    hoe is het daar????
    hier gaat het heel goed
    hoe gaat het bij jouw op school????¿¿¿¿
    bij ons goed
    doeiiiiiiii
    en ik hoop dat je weer snel terug komt
    groetjes leoniek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

zoe

Ik ben Zoë en toen ik 8 jaar was zijn we naar Bali vertrokken. Ik woon hier aan het strand en achter mijn huis liggen de bergen. Ik ga hier naar school en ik spreek Bahasa Indonesia en Nederlands en Engels. Het eerste jaar woonde ik aan de Jalan Tulip, nu woon ik aan de Jalan Lotus. Ik mis mijn vriendinnen in Nederland, maar ik heb ook gelukkig vriendinnen hier. Het is hier altijd warm en altijd groen en ik zwem bijna elke dag.

Actief sinds 17 Nov. 2006
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 303397

Voorgaande reizen:

27 Juni 2012 - 26 Juli 2012

Thailand en zijn tijgers.

25 Maart 2012 - 04 April 2012

Darwin; Het topje van Down Under

24 Juni 2011 - 17 Juli 2011

Het verdwenen (ge)zicht van Maleisië

03 December 2010 - 20 December 2010

Down Under

14 Juni 2010 - 04 Juli 2010

Sumatra; over orang-oetangs en Rafflesia’s

12 Maart 2010 - 22 Maart 2010

De draak van Flores Indonesia

02 Augustus 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: