Nicolaas en Sinterkaas - Reisverslag uit Bali, Indonesië van zoe Beek - WaarBenJij.nu Nicolaas en Sinterkaas - Reisverslag uit Bali, Indonesië van zoe Beek - WaarBenJij.nu

Nicolaas en Sinterkaas

Door: Zoë

Blijf op de hoogte en volg zoe

01 December 2008 | Indonesië, Bali

30 november was het zover. Eindelijk Sint aangekomen in de haven van Denpasar. We waren een van de eerste omdat Kadek mee moest helpen Sint de weg te wijzen en bij gebrek aan Pieten ook nog even wat dingen op orde maken. Lang wachten dus in 30 graden en geen zuchtje wind, maar spannend was het wel. De Pieten worden steeds brutaler en er liep zelfs een bleke Piet rond met de naam Nicolaas. Echte pepernoten en schuimpjes. Snel in plastic zakken vanwege de hitte en het vocht. Maar ook natuurlijk loempia’s. En nu snel de schoen zetten. Winterpeen en water voor het paard en heel erg hard zingen en hopen dat het paard over al die alang-alang daken, de golfplatendaken en ander daken de weg naar ons huis vindt zonder zich zorgen te hoeven maken over de kwaliteit daarvan.


Voor een vakantiehuis in Indonesië zie onze villa ‘s in Noord Bali http://www.bali-beach-villa.com/ & http://www.balivilla.nl/ en verhalen over Bali http://balivillalovina.blogspot.com/

  • 01 December 2008 - 15:49

    Olaf En Anja:

    sinterklaas is ook in nederland aangekomen, een paar cadeaus hebben we al gehad, we wachten vol spanning of we nog meer krijgen.
    Verder hebben we hier ook last van vocht, maar dan op een andere manier.

    Groeten Olaf en Anja

  • 01 December 2008 - 17:02

    Tante Terry:

    Hoi Zoë,
    Jullie hebben vocht, wij hadden sneeuw en niet zo'n klein beetje ook. Helaas is het allemaal al weer gesmolten. Wij hebben onze schoen gezet en er zelfs wat in gekregen. Komende vrijdag wachten we op de pakjes. Wij zijn allemaal in spanning wat er gaat komen!Groetjes!!

  • 09 December 2008 - 22:16

    Thea En Ad:

    He Zoe, wat word je groot.
    Je bent echt gegroeit vanaf maart dat we bij jullie waren .echt een tiener nu.
    Wat leuk zeg dat de Sint ook bij jullie is geweest.
    Nu weer verder naar hari natal (kerstmis)
    Prettige kerstdagen en een goed 2009.
    Liefs Thea en Ad

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

zoe

Ik ben Zoë en toen ik 8 jaar was zijn we naar Bali vertrokken. Ik woon hier aan het strand en achter mijn huis liggen de bergen. Ik ga hier naar school en ik spreek Bahasa Indonesia en Nederlands en Engels. Het eerste jaar woonde ik aan de Jalan Tulip, nu woon ik aan de Jalan Lotus. Ik mis mijn vriendinnen in Nederland, maar ik heb ook gelukkig vriendinnen hier. Het is hier altijd warm en altijd groen en ik zwem bijna elke dag.

Actief sinds 17 Nov. 2006
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 303399

Voorgaande reizen:

27 Juni 2012 - 26 Juli 2012

Thailand en zijn tijgers.

25 Maart 2012 - 04 April 2012

Darwin; Het topje van Down Under

24 Juni 2011 - 17 Juli 2011

Het verdwenen (ge)zicht van Maleisië

03 December 2010 - 20 December 2010

Down Under

14 Juni 2010 - 04 Juli 2010

Sumatra; over orang-oetangs en Rafflesia’s

12 Maart 2010 - 22 Maart 2010

De draak van Flores Indonesia

02 Augustus 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: