Nicolaas en Sinterkaas - Reisverslag uit Bali, Indonesië van zoe Beek - WaarBenJij.nu Nicolaas en Sinterkaas - Reisverslag uit Bali, Indonesië van zoe Beek - WaarBenJij.nu

Nicolaas en Sinterkaas

Door: Zoë

Blijf op de hoogte en volg zoe

01 December 2008 | Indonesië, Bali

30 november was het zover. Eindelijk Sint aangekomen in de haven van Denpasar. We waren een van de eerste omdat Kadek mee moest helpen Sint de weg te wijzen en bij gebrek aan Pieten ook nog even wat dingen op orde maken. Lang wachten dus in 30 graden en geen zuchtje wind, maar spannend was het wel. De Pieten worden steeds brutaler en er liep zelfs een bleke Piet rond met de naam Nicolaas. Echte pepernoten en schuimpjes. Snel in plastic zakken vanwege de hitte en het vocht. Maar ook natuurlijk loempia’s. En nu snel de schoen zetten. Winterpeen en water voor het paard en heel erg hard zingen en hopen dat het paard over al die alang-alang daken, de golfplatendaken en ander daken de weg naar ons huis vindt zonder zich zorgen te hoeven maken over de kwaliteit daarvan.

• 01 December 2008 - 15:49

Olaf En Anja:

sinterklaas is ook in nederland aangekomen, een paar cadeaus hebben we al gehad, we wachten vol spanning of we nog meer krijgen.
    Verder hebben we hier ook last van vocht, maar dan op een andere manier.

Groeten Olaf en Anja

• 01 December 2008 - 17:02

Tante Terry:

Hoi Zoë,
    Jullie hebben vocht, wij hadden sneeuw en niet zo'n klein beetje ook. Helaas is het allemaal al weer gesmolten. Wij hebben onze schoen gezet en er zelfs wat in gekregen. Komende vrijdag wachten we op de pakjes. Wij zijn allemaal in spanning wat er gaat komen!Groetjes!!

• 09 December 2008 - 22:16

Thea En Ad:

He Zoe, wat word je groot.
    Je bent echt gegroeit vanaf maart dat we bij jullie waren .echt een tiener nu.
    Wat leuk zeg dat de Sint ook bij jullie is geweest.
    Nu weer verder naar hari natal (kerstmis)
    Prettige kerstdagen en een goed 2009.
    Liefs Thea en Ad