Zola de hamster - Reisverslag uit Bali, Indonesië van zoe Beek - WaarBenJij.nu Zola de hamster - Reisverslag uit Bali, Indonesië van zoe Beek - WaarBenJij.nu

Zola de hamster

Door: Marja

Blijf op de hoogte en volg zoe

18 September 2009 | Indonesië, Bali

Na het trieste verhaal van Dotje, wiens lot het was om bij de tempel te liggen, kwamen we enkele weken daarna langs de kant van de weg een bak vol kleine soortgenootjes tegen in allerlei kleurtjes. De kooi en alle attributen lagen al klaar. Dit was slechts een kwestie van kiezen, onderhandelen en na natuurlijk veel te veel betaald te hebben, met een doosje op de schoot naar huis gaan. Na wijs beraad met Laura werd gekozen voor de naam Zola. En zo kwam het dat dit inimini beestje de naam kreeg van een samenvoegsel van Zoë en Laura.

Afijn, maanden later, enkele voerbakken leger, is dit inimini beestje uitgegroeid tot een volwaardige langharige en zeer tamme hamster. Een echte kerel, die het heerlijk vind om met een poot uit zijn slaapverblijf te hangen en de rest van de dag op zijn rug slapend door te brengen.


Voor een vakantiehuis in Indonesië zie onze villa ‘s in Noord Bali http://www.bali-beach-villa.com/ & http://www.balivilla.nl/ en verhalen over Bali http://balivillalovina.blogspot.com/

  • 05 Januari 2010 - 07:16

    Ome Gijs:

    Hij ziet er erg lief uit. En mij lijkt het een schattig hamstertje. Als ik goed kijk dan zie ik familietrekjes!

    Een goed en bovenal gezond 2010!

  • 06 Januari 2010 - 08:44

    Tante Terry:

    Hoe vindt Zola de hamstersnoepjes? Of heeft zijn voorganger die al op. Laat even weten, dan sturen we nog een voorraadje! Groetjes

  • 15 Januari 2010 - 16:31

    Laura:

    hey zoe,
    zola is echt de poepigste hamster die ik ken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    smile smile
    van laura

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

zoe

Ik ben Zoë en toen ik 8 jaar was zijn we naar Bali vertrokken. Ik woon hier aan het strand en achter mijn huis liggen de bergen. Ik ga hier naar school en ik spreek Bahasa Indonesia en Nederlands en Engels. Het eerste jaar woonde ik aan de Jalan Tulip, nu woon ik aan de Jalan Lotus. Ik mis mijn vriendinnen in Nederland, maar ik heb ook gelukkig vriendinnen hier. Het is hier altijd warm en altijd groen en ik zwem bijna elke dag.

Actief sinds 17 Nov. 2006
Verslag gelezen: 513
Totaal aantal bezoekers 303391

Voorgaande reizen:

27 Juni 2012 - 26 Juli 2012

Thailand en zijn tijgers.

25 Maart 2012 - 04 April 2012

Darwin; Het topje van Down Under

24 Juni 2011 - 17 Juli 2011

Het verdwenen (ge)zicht van Maleisië

03 December 2010 - 20 December 2010

Down Under

14 Juni 2010 - 04 Juli 2010

Sumatra; over orang-oetangs en Rafflesia’s

12 Maart 2010 - 22 Maart 2010

De draak van Flores Indonesia

02 Augustus 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: