Zola de hamster - Reisverslag uit Bali, Indonesië van zoe Beek - WaarBenJij.nu Zola de hamster - Reisverslag uit Bali, Indonesië van zoe Beek - WaarBenJij.nu

Zola de hamster

Door: Marja

Blijf op de hoogte en volg zoe

18 September 2009 | Indonesië, Bali

Na het trieste verhaal van Dotje, wiens lot het was om bij de tempel te liggen, kwamen we enkele weken daarna langs de kant van de weg een bak vol kleine soortgenootjes tegen in allerlei kleurtjes. De kooi en alle attributen lagen al klaar. Dit was slechts een kwestie van kiezen, onderhandelen en na natuurlijk veel te veel betaald te hebben, met een doosje op de schoot naar huis gaan. Na wijs beraad met Laura werd gekozen voor de naam Zola. En zo kwam het dat dit inimini beestje de naam kreeg van een samenvoegsel van Zoë en Laura.

Afijn, maanden later, enkele voerbakken leger, is dit inimini beestje uitgegroeid tot een volwaardige langharige en zeer tamme hamster. Een echte kerel, die het heerlijk vind om met een poot uit zijn slaapverblijf te hangen en de rest van de dag op zijn rug slapend door te brengen.

• 05 Januari 2010 - 07:16

Ome Gijs:

Hij ziet er erg lief uit. En mij lijkt het een schattig hamstertje. Als ik goed kijk dan zie ik familietrekjes!

Een goed en bovenal gezond 2010!

• 06 Januari 2010 - 08:44

Tante Terry:

Hoe vindt Zola de hamstersnoepjes? Of heeft zijn voorganger die al op. Laat even weten, dan sturen we nog een voorraadje! Groetjes

• 15 Januari 2010 - 16:31

Laura:

hey zoe,
    zola is echt de poepigste hamster die ik ken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    smile smile
    van laura