Adventure park in Bedugul - Reisverslag uit Bali, Indonesië van zoe Beek - WaarBenJij.nu Adventure park in Bedugul - Reisverslag uit Bali, Indonesië van zoe Beek - WaarBenJij.nu
VIP-Report

Adventure park in Bedugul

Door: Marja

Blijf op de hoogte en volg zoe

04 Oktober 2009 | Indonesië, Bali

Heel soms, maar dan ook heel soms is het bijna fris te noemen in Bali. Dit komt eigenlijk alleen maar voor in de bergen. We treffen het, want op de dag dat we naar de botanische tuinen gaan om het adventure park te ontdekken is het zowaar fris en zelfs tegen koud aan. Lange broeken, sokken en schoenen tevoorschijn gehaald en voor de zekerheid ook nog even een extra jack.
In de botanische tuinen van Bedugul hebben ze een adventure park aangelegd. Je kunt daar klimmen tussen de bomen met verschillende moeilijkheidgraden. De eerste oefeningen worden op de grond gedaan, maar daarna is het al behoorlijk hoog. Voor een klein bedrag kun je hier je leven in de waagschaal leggen en je conditie peilen. Tevens wordt getest in hoeverre je hoogtevreesvrij bent. Een schrale troost voor diegene die wil klimmen; je bent verzekerd! En een vluchtmogelijkheid voor diegene die eigenlijk niet willen klimmen; iemand moet immers deze prestatie vastleggen. Maar eerlijk is eerlijk, het is wel heel stoer …………………………..en ook erg vermoeiend.



Voor een vakantiehuis in Indonesië zie onze villa ‘s in Noord Bali http://www.bali-beach-villa.com/ & http://www.balivilla.nl/ en verhalen over Bali http://balivillalovina.blogspot.com/

  • 06 Januari 2010 - 10:54

    Charles En Riet:

    alweer zo'n leuk relaas en met alle mooie fotoboeken heel gezellig.
    bedankt uit koud en glad holland.

  • 06 Januari 2010 - 13:28

    Jan Van Adrichem:

    Nou ja, jullie waren gezekerd! Eitje, Marja. Je had het fototoestel mee naar boven kunnen nemen. Overigens lijkt me dit typisch voor Westerse toeristen en wagen de Balinezen zich aan geestelijker avonturen.

  • 01 Februari 2010 - 13:04

    Dohm@home.nl:

    Hoi Zoe.
    We hebben geboekt.
    22 april vertreeken we weer naar Bali(lovina)en ik blijf dan 3 weken.Mijn ouders blijven langer want ik moet dan weer naar school.In de eerste week van mei hebben we de opening van ons huis.Kom je dan ook???Ik wil ook eens graag kijken bij jou op school als dat kan.Groetjes Romy en ik verheug me al op de vakantie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

VIP-member
zoe

Ik ben Zoë en toen ik 8 jaar was zijn we naar Bali vertrokken. Ik woon hier aan het strand en achter mijn huis liggen de bergen. Ik ga hier naar school en ik spreek Bahasa Indonesia en Nederlands en Engels. Het eerste jaar woonde ik aan de Jalan Tulip, nu woon ik aan de Jalan Lotus. Ik mis mijn vriendinnen in Nederland, maar ik heb ook gelukkig vriendinnen hier. Het is hier altijd warm en altijd groen en ik zwem bijna elke dag.

Actief sinds 17 Nov. 2006
Verslag gelezen: 358
Totaal aantal bezoekers 303451

Voorgaande reizen:

27 Juni 2012 - 26 Juli 2012

Thailand en zijn tijgers.

25 Maart 2012 - 04 April 2012

Darwin; Het topje van Down Under

24 Juni 2011 - 17 Juli 2011

Het verdwenen (ge)zicht van Maleisië

03 December 2010 - 20 December 2010

Down Under

14 Juni 2010 - 04 Juli 2010

Sumatra; over orang-oetangs en Rafflesia’s

12 Maart 2010 - 22 Maart 2010

De draak van Flores Indonesia

02 Augustus 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: