Adventure park in Bedugul - Reisverslag uit Bali, Indonesië van zoe Beek - WaarBenJij.nu Adventure park in Bedugul - Reisverslag uit Bali, Indonesië van zoe Beek - WaarBenJij.nu
VIP-Report

Adventure park in Bedugul

Door: Marja

Blijf op de hoogte en volg zoe

04 Oktober 2009 | Indonesië, Bali

Heel soms, maar dan ook heel soms is het bijna fris te noemen in Bali. Dit komt eigenlijk alleen maar voor in de bergen. We treffen het, want op de dag dat we naar de botanische tuinen gaan om het adventure park te ontdekken is het zowaar fris en zelfs tegen koud aan. Lange broeken, sokken en schoenen tevoorschijn gehaald en voor de zekerheid ook nog even een extra jack.
In de botanische tuinen van Bedugul hebben ze een adventure park aangelegd. Je kunt daar klimmen tussen de bomen met verschillende moeilijkheidgraden. De eerste oefeningen worden op de grond gedaan, maar daarna is het al behoorlijk hoog. Voor een klein bedrag kun je hier je leven in de waagschaal leggen en je conditie peilen. Tevens wordt getest in hoeverre je hoogtevreesvrij bent. Een schrale troost voor diegene die wil klimmen; je bent verzekerd! En een vluchtmogelijkheid voor diegene die eigenlijk niet willen klimmen; iemand moet immers deze prestatie vastleggen. Maar eerlijk is eerlijk, het is wel heel stoer …………………………..en ook erg vermoeiend.

• 06 Januari 2010 - 10:54

Charles En Riet:

alweer zo'n leuk relaas en met alle mooie fotoboeken heel gezellig.
    bedankt uit koud en glad holland.

• 06 Januari 2010 - 13:28

Jan Van Adrichem:

Nou ja, jullie waren gezekerd! Eitje, Marja. Je had het fototoestel mee naar boven kunnen nemen. Overigens lijkt me dit typisch voor Westerse toeristen en wagen de Balinezen zich aan geestelijker avonturen.

• 01 Februari 2010 - 13:04

Dohm@home.nl:

Hoi Zoe.
    We hebben geboekt.
    22 april vertreeken we weer naar Bali(lovina)en ik blijf dan 3 weken.Mijn ouders blijven langer want ik moet dan weer naar school.In de eerste week van mei hebben we de opening van ons huis.Kom je dan ook???Ik wil ook eens graag kijken bij jou op school als dat kan.Groetjes Romy en ik verheug me al op de vakantie.