Bij de Konijnen af.................. :) - Reisverslag uit Canggu, Indonesië van zoe Beek - WaarBenJij.nu Bij de Konijnen af.................. :) - Reisverslag uit Canggu, Indonesië van zoe Beek - WaarBenJij.nu

Bij de Konijnen af.................. :)

Door: Marja

Blijf op de hoogte en volg zoe

01 Mei 2011 | Indonesië, Canggu

Paris Hilton heeft weliswaar op vrijdag 17 september 2010 twintig konijnen gered van hun lot als slangenvoer. Wij hebben in januari van datzelfde jaar al ons eerste konijntje gered van van haar lot als sate kelinci, ofwel konijnen sate. Toegeven, haar lot zou zich niet direct voltrekken, want als sate zou zij nog geen stokje kunnen vullen. Het was een heel klein zwart konijntje en het zal dan ook niemand verbazen dat haar naam ‘Dropje’ werd.
Inmiddels zijn we anderhalf jaar verder, heeft zij ons arm gegeten aan wortels, kool en droogvoer en zou zij nu menig stokje hebben kunnen vullen. Zij is nu een behoorlijke brok ‘Drop’. Zij heeft echter een heel belangrijk voordeel, zij is niet alleen goed gevuld, zij is ook heeeeel erg lief . En zo wordt ervoor ‘Dropje’ gezeldschap gezocht en redden we ons tweede konijn.
Spierwit, met zwarte oogjes en ook heel erg klein. ‘Pepermuntje’ wordt haar naam, afgekort gewoon ‘Mintje’. Ze moeten nog even aan elkaar wennen. Straks kunnen ze samen door de tuin dartelen. Maar voor diegene die nu al met een glimlach zitten. Het wordt geen Mentos. Beiden zijn immers vrouwtjes, althans.........................dat zeiden ze.

• 01 Mei 2011 - 16:11

Thea En Ad:

Je kan het ook zo leuk vertellen.
    Veel plezier met Dropje en Mintje.
    Schattig stel.

Bevalt het goed in jullie nieuwe huis ?

Groetjes Ad en Thea

• 01 Mei 2011 - 17:22

Lien Hoobroeckx:

Ze zeggen wel meer als het over konijnen gaat.
    Ooit hebben we een "dwergkonijntje" gekocht voor de verjaardag van een van de kinderen van Ine.
    het "dwergje" groeide uit tot een ware Vlaamse Reus!

• 09 Mei 2011 - 17:09

Emma:

awh, wat een schatjes!
    Hoe gaat het na de verhuizing?
    vast wel goed :D

-xxx- Emma

....nu weer verder leren voor proefwerk Nederlands....