Bali blond - Reisverslag uit Bali, Indonesië van zoe Beek - WaarBenJij.nu Bali blond - Reisverslag uit Bali, Indonesië van zoe Beek - WaarBenJij.nu

Bali blond

Door: Marja

Blijf op de hoogte en volg zoe

13 November 2011 | Indonesië, Bali

We hadden haar al eerder genoemd: Paris Hilton. Toen in combinatie met haar reddingsactie aangaande de konijnen, maar nu is ze gewoon gespot op het strand van Echo Beach, niet ver van waar we nu wonen. Zij was daar natuurlijk niet alleen om van Bali te genieten, maar waarschijnlijk ook om de opening van de nieuwe zaak van Rob Peetoom; een kapper met kapsones en waarschijnlijk naast een hele mooie zaak, met mooie prijzen ook heel veel mooie tubes Paris Hilton Blond......... :)

Het zal Zoe niet interesseren, want blond is blond en als dat blond ook nog beroemd is vanwege dat blond, dan weerhoud dat geen enkele blondje om naast al dat blond te gaan staan voor een foto-momentje. En zo komt het dat er een vage foto gemaakt is met het telefoontoestel door een andere blonde beroemdheid van onze meid, samen met een vriendin en.....................................Paris Hilton: ook blond.

Echter Paris Hilton mag zich niet de enigste blondje noemen hier in Bali. Inmiddels is haar plaats ingenomen door een blonde kerel van formaat. Onze Balinese security heeft zich ontwikkeld tot een hond met een hoog blond gehalte en jaagt menig Balinees het terrein af met zijn blinkende lach en zijn enthousiaste sprong. ‘s Avonds waakt hij over onze slaap en verstoort hij deze ook regelmatig door zijn geblaf in de duisternis. Echter ga je ’s nachts kijken, dan tref je hem nog steeds slapend aan en kijkt hij slechts verstoord met een oog naar ons om de reden te ontdekken van zijn onderbreking van de nacht. Hoe blond hij ook is, zijn gangen zijn duister en ons geheel onbekend.



Voor een vakantiehuis in Indonesië zie onze villa ‘s in Noord Bali http://www.bali-beach-villa.com/ & http://www.balivilla.nl/ en verhalen over Bali http://balivillalovina.blogspot.com/

  • 18 Februari 2012 - 15:19

    Jan:

    Jullie hond lijkt sprekend op Asja, die wij indertijd hadden. Lieve hond, iedere inbreker werd kwispelend verwelkomd! Gelukkig wel met een blafje, zodat de inbreker de kuierlatten nam.

  • 19 Februari 2012 - 11:02

    Anja:

    Wat een schatje is die Risky toch. Zoë ook hoor

    Anja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

zoe

Ik ben Zoë en toen ik 8 jaar was zijn we naar Bali vertrokken. Ik woon hier aan het strand en achter mijn huis liggen de bergen. Ik ga hier naar school en ik spreek Bahasa Indonesia en Nederlands en Engels. Het eerste jaar woonde ik aan de Jalan Tulip, nu woon ik aan de Jalan Lotus. Ik mis mijn vriendinnen in Nederland, maar ik heb ook gelukkig vriendinnen hier. Het is hier altijd warm en altijd groen en ik zwem bijna elke dag.

Actief sinds 17 Nov. 2006
Verslag gelezen: 709
Totaal aantal bezoekers 303388

Voorgaande reizen:

27 Juni 2012 - 26 Juli 2012

Thailand en zijn tijgers.

25 Maart 2012 - 04 April 2012

Darwin; Het topje van Down Under

24 Juni 2011 - 17 Juli 2011

Het verdwenen (ge)zicht van Maleisië

03 December 2010 - 20 December 2010

Down Under

14 Juni 2010 - 04 Juli 2010

Sumatra; over orang-oetangs en Rafflesia’s

12 Maart 2010 - 22 Maart 2010

De draak van Flores Indonesia

02 Augustus 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: