Bali blond - Reisverslag uit Bali, Indonesië van zoe Beek - WaarBenJij.nu Bali blond - Reisverslag uit Bali, Indonesië van zoe Beek - WaarBenJij.nu

Bali blond

Door: Marja

Blijf op de hoogte en volg zoe

13 November 2011 | Indonesië, Bali

We hadden haar al eerder genoemd: Paris Hilton. Toen in combinatie met haar reddingsactie aangaande de konijnen, maar nu is ze gewoon gespot op het strand van Echo Beach, niet ver van waar we nu wonen. Zij was daar natuurlijk niet alleen om van Bali te genieten, maar waarschijnlijk ook om de opening van de nieuwe zaak van Rob Peetoom; een kapper met kapsones en waarschijnlijk naast een hele mooie zaak, met mooie prijzen ook heel veel mooie tubes Paris Hilton Blond......... :)

Het zal Zoe niet interesseren, want blond is blond en als dat blond ook nog beroemd is vanwege dat blond, dan weerhoud dat geen enkele blondje om naast al dat blond te gaan staan voor een foto-momentje. En zo komt het dat er een vage foto gemaakt is met het telefoontoestel door een andere blonde beroemdheid van onze meid, samen met een vriendin en.....................................Paris Hilton: ook blond.

Echter Paris Hilton mag zich niet de enigste blondje noemen hier in Bali. Inmiddels is haar plaats ingenomen door een blonde kerel van formaat. Onze Balinese security heeft zich ontwikkeld tot een hond met een hoog blond gehalte en jaagt menig Balinees het terrein af met zijn blinkende lach en zijn enthousiaste sprong. ‘s Avonds waakt hij over onze slaap en verstoort hij deze ook regelmatig door zijn geblaf in de duisternis. Echter ga je ’s nachts kijken, dan tref je hem nog steeds slapend aan en kijkt hij slechts verstoord met een oog naar ons om de reden te ontdekken van zijn onderbreking van de nacht. Hoe blond hij ook is, zijn gangen zijn duister en ons geheel onbekend.

• 18 Februari 2012 - 15:19

Jan:

Jullie hond lijkt sprekend op Asja, die wij indertijd hadden. Lieve hond, iedere inbreker werd kwispelend verwelkomd! Gelukkig wel met een blafje, zodat de inbreker de kuierlatten nam.

• 19 Februari 2012 - 11:02

Anja: